tv-pucken igen

Hejsan alla! :)


Även idag åkte ja och kolla på min duktiga hockeypojke som spelade match vid halv 5 tyvärr förlorade dom ;/
Ja dagen började med att ja blev skjutsad till färjestad och mötte upp kriss och carro där , senare kom Amilia och Amanda oxå mycket kul :) söta tjejer de!
Matchen pågick inte så länge men vi stannade ett tag efter och kom fram ett gäng med smålänningar och började prata haha killarna trodde man va 20 år ;)
Ja dom var lite speciella tyckte jag men lite kul ändå att driva lite med annat folk hahah nej nu ska ja inte låta taskig !
Sen gick vi mot bussen och carro gick så ja ,kriss , milia och linnea tog bussen mot stan efter ett tag då kriss åkte hem och vi satt och pratade lite innan jag åkte hemåt för att försöka göra ALLT för att bli frisk tills imorn då jag ska spela DM-final mot skoghall på örsholmen nu ska dom köras över!!!!!

hoppas allt är bra med er puss och kram :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0