Söndag




Hej alla där ute ! ♥



Hoppas allt är bra med er , med mej är de bra förövrigt men just nu har ja fått detta igen när de krampar i magen och släpper inte på timmar snyft :(
Sitter ensam hemma nu oxå och väntar på resten ska komma hem från Grebbestad från hockey!

Ja vaknade upp hos Jenny och hennes kompisar kom även dit på morgonen, sen åkte hon iväg och jobbade så kvar blev jag och alice i hennes nya fina lägenhet!
Efter ett tag tog ja och Alice en promis innan ja lämnade henne och skulle själv gå in mot city för att bussa hemåt efter en stund.
När ja var nöjd med trippen på stan satte ja mej på bussen hem för att pigga till mej med en dusch och packa upp allt innan min fantastiska pojkvän skulle komma till mig , vi skulle egentligen gått på bio men blev aldrig av att vi orkade åka in till stan så valde att ha hemmabio iställe mysigt! ♥

imorn börjar en ny vecka med en massa nya planer!
pusss Amanda





bara min ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0