im back!

Hej hej igen är tillbaka ! :D

Idag var det studiedag och det är ju underbart gött att få en sovmorgon fantastisk känsla att veta att man inte har någon tid att passa så fick sova ut idag som ja vet inte hur längesen det var ja fick de ;)
Så ja tog vara på denna lediga dag med att träffa josse och krissan , vi trampade iväg till ica för att jag var tvungen att köpa min älskade latte ;) och dom godis ! drog hem så fort vi kunde sen det var ju fruktansvärt kallt ute idag känns som vinter kyla inte bra inta bra!
Vi satte på en film och pratade massa och skrattade det är nog ingenting ovanligt , var med dom till ungefär vid 3 då min älskade pojkvän stod utanför min dörr och ville komma in från kylan :)
Tillbringade resten av dagen fram till min träning med honom kunde inte blivit bättre avslut på dagen efter som ja fick va med världens bästa!

Och nu sitter jag här ensam när familjen är i forshaga på hockey cup.. men ska kolla lite film/tv nu så !
puss



 haha hoppas han inte ser detta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0