hösten på ingång !

Hejhej på er !! :)


Dagarna bara rullar på och skrivandet bara lämnas kvar bakom mej glömmer helt bort att jag har blogg ibland hehe kan bli så !
Ja igår var det iallafall skola som vanligt och mötte även upp min moster för en fika på stan mysigt innan min dans började terminsstart 1 september perfekt det :)
Skolan rullar på framåt känns bra men mer pluggande och måste lägga ner sej till 110 % för att lyckas med bra betyg så man kan lyckligt trippa ur skolan med ett leende på läpparn & ett super bra brev i handen med nöjda insatser av året , that's my dream!

Idag den 2 september så hade vi skolarbete att åka till stan och intervjua olika partier och blabla bla... och de slutade?  HAHAH typ så ja..
Nej men det gick rätt bra faktiskt med lite skratt emellan åt så flöt frågorna på som de skulle , mötte även oskar och pontus där som stod mitt uppe i ett viktigt samtal me moderaterna;)
Dom hjälpte oss med vårat och hjälpen var till nytta , får hoppas att arbetet går bra nu och att vi kommer ihåg alla svar som dom sa hmm.. allt sitter i bakhuvudet just nu not good!

Nu ska ja plugga så inget mer av mej idag men ha en underbar torsdag alla underbara människor!
puss puss från mej!
En outfit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0