feelings..

varje dag man möter personer dömmer man dom hur dom är , ser ut , ja vad som helst! 
helt sjukt vad mycket man kommenterar andra man ser eller har ja fel?
Vet inte riktigt varför ja skriver detta men fick en känsla av de idag vad mycket som verkligen döms och va mycket en blick kan säga och mena , får man en blick kan den menas mer än tusen ord!
En bästavän är den som stannar när andra försvinner , en äkta vän för mej är ; den tröstar en när man är ledsen och gör allt för att få en att må bra ,man ska kunna prata om allting vad som helst bara man ska kunna lita på varann att det som sägs stannar och inte sprider rykten till andra som inte är sant!
Såna som gör allt för att förstöra för andra klarar man sej utan , och varför såna gör det är för att dom själva är avundsjuka för att dom själva inte har det lika bra skulle ja nog gissa på!
Hur som helst vill jag bara tacka dej Josefin för att du är precis en sån ja tror alla skulle behöva vid sin sida som stöd när allt känns skit och man skiter i allting och bara trycker ner sej själv!

var bara tvungen att få ur mej lite..

Kommentarer
Postat av: josse!

ååh amanda! :')

du anar inte hur glad ja blir när ja läser detta!

du är verkligen min bästavän och syster!

med dig kan ja va mig själv o ja, bara av att va i din närhet, höra din röst gör mig glad!

som sagt: syster, som grenar på ett träd växer vi i olika riktningar men rötterna förblir desamma! glöm aldrig att ja älskardig<3

2010-09-09 @ 18:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0