DM-FINAL!


Nu har morgonen nyss börjat med varmt vatten med honung i som jag hatar efter att ha druckit det hela veckan min röst försvann igårkväll hemskt hahha men låter fruktansvärt kul när ja pratar och helt botten förkyld ja hur ska det gå för mej sen när ja ska spela Dm-final? kommer ja orka springa eller inte? hah ja det är upp till bevis sen de gaash ja börjar bli nervös!!!! :O
Men på nått sätt kommer det gå bra iallafall förhoppningsvis , blir c-vitaminer , alvedon , nässpray Så köör ja på ändå ingenting kan stoppa mej när jag väl bestämmer mej för att göra något!

Va ska ni hitta på idag en söndag? :)

tänkte ja kunde ladda upp några gammla bilder som jag hittade på laget när vi var med i dm-final 2008 men just för tillfälle gick det inte att ladda upp bilder :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0