My world

Hej på er alla goa läsare ! ♥



Tänkte faktiskt skriva ett inlägg nu men vet inte riktigt va jag ska skriva om faktiskt.

Som sagt mitt liv just nu är nog inget till skillnad av någon annan tonåring utan bara lever på med skolan som man pluggar upp sig i och träffar kompisar och pojkvän när man har den tiden över.
Ja allt är nog hyffsat tror ja för tillfälle, har även 8 hela månader med min fantastiska pojkvän , han visar verkligen vad kärlek är , trodde inte man kunde vara så kär i någon att man kunde bli så besatt av en kille , det enda man vill är att få vara med han ja trodde inte att det kunde vara så starkt och att jag skulle få uppleva riktig kärlek trodde aldrig det skulle hända mej ♥
Men är så lycklig att jag verkligen har någon som älskar mej för den jag är och bryr sej om mej.
Sen har ja fruktansvärt fantastiska vänner som alltid finns där för mej när jag är som svagast och hjälper mej genom livets motgångar!
Så tacksam att ni bryr er och vill även säga att jag finns lika mycket för er när ni behöver det♥

Tankarna i mitt huvud snurrar dag till dag och tänker efter när man mår som dåligast så tänker man att man har så mycket som ingen annan har liksom dom som inte har någonting, då tänker man varför mår ja dåligt som har det så bra ?
Va mår jag dåligt över? men egentligen man kan inte alltid må bra , måste  även må dåligt ibland livet är som en bergodal bana helt enkelt bra ibland och dåligt ibland!
Ja tänker och funderar när folk frågar vad jag vill bli när jag blir stor och den frågan är en fråga många inte kan svara på det är ju fruktansvärt svårt eller har ja fel om de? vet ni vad ni skulle vilja bli ?

Ja vet inte riktigt varför ja skriver detta men ville skriva av mej lite bara alla tankar behöver ränsas lite..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0