kebab a la Amanda!

Äntligen har helgen kommit guu vilken lättnad har vart en tung vecka med massa prov och inlämningar ja allt så detta behövs vilket märktes på lektionera i slutet på dagen HAHA säger jag bara!

Så börjar min lediga kväll med en glass skål mums, tittar nog idol senare ikväll oxå :)
Har gått och funderat ett tag nu om vilken hårfärg ja ska satsa på och nu är det bestämt mig det blir åt mörk brun som ja även haft en gång i tiden , passar nog bättre i det nu än då hehe! Är så trött på att få gå med utväxt med blont hår eftersom det syns så fruktansvärt mycket då suuuck men nu blir det bannemej förändring som kan va lite extra bra ibland eller vad tycker ni?;)
Även bara 20 dagar kvar nu tills min dag kommer med en masssa presenter ja måste börja peka ut va ja ska ha ingen aning än men moped blir nog nerlagt tyvärr eftersom det snart är vintern så byter ut den mot en mobil mycket bra val enligt mej :D


 MUMS!
 ego pic


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0