it's over

ja det var min dag det och ja den blev väldigt bra :)
fått mej saker+ rosa tårta och mycket annat och sång i matsalen så ja jag är helnöjd faktiskt fattades väl lite men gick ändå!
så nu sitter jag här och lägger in nya kontaker på min äääälskade mobil och försöker lära mej den haha kommer nog förmodligen ta 1 timma att få ett mess skrivet men värt de!
avslutar min födelsedag genom att bara få veta att det är 1 timma kvar som bara är min så ska ta vara på den sen är de ett år kvar , ja tycker ja kan fylla år varje dag vilken lyx hhihi* :D
vill även säga tack till alla som sagt grattis till mej denna dagen och alla fina mess och samtal♥

hoppas ni haft en 28e oktober för de har jag!

 you'r amazing , just the way you are!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0