good day!

Blev en mycket lyckad söndag ! ♥
Blev skjutsad in till stan och mötte upp Amilia och Alicia på hm där dom stod i ett varsitt provrum så söta så!
Gick runt i stan ett tag och fick även med mej en mössa hem.
Tog senare bussen hemåt mot Amilia , käkade glass & bullar mummms det! mycket mycket lyckat! Alicia åkte hem efter ett tag så ja och millan provade hur vi skulle se ut i mörk hår och utbrast i ett skratt anfall kan ja säga HAAH!
Provade snygga hattar och jackor med highheeels till galet snyggt(y) HAHA
In mot kvällen åt vi pizza innan vi skulle hemåt men samtidigt fick ja samtal från min saknade pojkvän att han och Martin var ute och gick så dom stod utanför så prata med dom en stund :)
Ni gjorde min dag ♥

nu pluggar ja inför min kääära redovisning i engelska imorn *suuuck * hate it men känner mej säker på de jag ska säga så det är ett plus ;)

Ha en bra kväll så hörs vi imorn puss puss!


Kommentarer
Postat av: amilia

roligaste på länge: D <3

2010-10-10 @ 23:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0