GÄSTBLOGGNING À LA JOSSE!

VÄRLDENS BÄSTA JOSEFIN HÄR! :D

just nu är manda här hos mig o står o plattar håret och sitter här o dunkar musik! (hh'

vill bara säga att amanda källkvist är min bästavän, precis som en syster.
för bråkar gör vi, ngn per dag men varar högst i 10 min! ;)
att ha en person så nära sig som amanda är mig är det bästa som finns, jag känner igen mig själv i henne på ngt sätt även fast vi är olika så är vi så lika!
du är en ängel min vän, precis ´som ängel vars vingar inte syns, du lyser upp min dag !<3
SYSTRAR: som rötter på ett träd växer vi i olika riktningar men rötterna förblir desamma!
med dig mår jag alltid bra och skrattar så jag gråter verligen HAHA men de är  så underbart!
jag älskar henne mest av allt och hon betyder allt för mig, hon är nummer 1 för mig o gukdvärd!<3

en vanlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0