24/10-10

Hejhej alla underbara!

hela min helg har varit fantastiskt bra ! Helgen tillbringdes med min älskade Amilia och min pojkvän kunde inte blivit bättre!
Fredagen blev hos min älskade pojke och även lördagen likaså innan Amilia kom hit med sina väskor för att sova här mysigt värre!:)
Så idag vaknade vi upp vid 10-11 tiden och gjorde oss iordning för en runda på stan skulle egentligen gått på bio men neej vart inte så!
Nu har millan nyss lämnat mej och affe kommer snart hitåt en sväng ♥
Imorn är det ny vecka men inte vilken vecka som helst utan ja fyller år och det är sista veckan sen är det lov kan ju inte bli bättre eller? :D

ha en fin söndag puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0