23e oktober 2010

Nu är det 23 imorn 24 flyter på som det ska 28 rullar in och jag vill ha alla mina presenter nuuu! * hihihihi*
Ja igår fredag så tillbringade jag hela kvällen hos min pojkvän mysigt ♥
Även i torsdag va hände då? varför kommer de " snö " för? det är bara oktober , det ska ju komma i slutet av november iställe hatar snö och kyla
Går ju inte ens att vara ute längre , ville ha en lång höst men får nog en lååång och fruktansvärt kall vinter fyfan säger jag bara det är ju det värsta som finns när det är minus grader ute!

Ikväll väntar jag mig att snygg millan kommer hit och sover så blir en perfekt lördag kväll längesen man såg henne nu så ska bli sjuktbra!:)

Men nu ska ja fixa lite saker så puss på er så länge! ♥

/ Amanda




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0