16e oktobre 2010

Under denna hela dag har ja inte gjort något större mer än leka lite med mina små bus kusiner och fått krama om min sjukling i trappuppgången lite små gulligt sådär ;)
Aah det var väl allt intressant i min dag sjukt trist men imorn är det fotbollsavslutning och har ingen aning om va vi ska göra det enda ja vet är att man ska samlas i stan så det ska bli spännande att se va vi ska göra med laget ser ja fram emot !:)
Ska även träffa maya imorn efter min avslutning så ska bli kul att se tösen igen ♥

Nu sitter ja med datorn i knät och tv:n framför mej med godis,dricka,chips det blir min lördagkväll rätt soft!
Pussar från mej ♥

 en solbränd Amanda !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0