en helt ny start

Har börjat med en ny vardag som förut då jag var lat , försov mej , tränade aldrig , bara käka onyttigt  , åt aldrig frukost nästan och stressade så ja har nu magkattarr och tar ingen medicin utan struntar i de och bla bla bla !
NU är det ändringar jag inser att jag inte bara kan ligga hemma hela dag in och dag ut utan nu är det så att godiset finns inte i min väg ett tag nu och bara äta nyttigt , springa/power walka 2-3 gånger i veckan och träna hemma själv ska få snygga resultat!!!!
Har några mål att sträva efter så keep on bitch new start and new lifestyle !
Började dagen med att gå upp i tid och åt en bra frukost sen iväg till skolan , bestämde mej sen att ta en power walk men somnade till en timme innan det var dags att ge sej ut i kylan men det blev en sväng så på med spring brallorna och mössan efter turen belönade jag mej med en vitamin dryck min nya livs style :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0