one pic

Hejsanhejsan!!


Ännu en ny lördag och denna dagen började med att jag tog bussen in till stan som jag samtidigt träffade Emma & Fanny var verkligen kul att se dom igen! Ja mötte upp min saknade vän Elin i stan , vi tralla vidare för att köpa glass i denna värme härligt! Och såklart trippa vi runt från affär till affär hit och dit upp och ner hah alltid lika kul!
Senare tog ja bussen hemåt , ja kilade över direkt till min josse en sväng för å se hur det var med henne och såklart får man sej alltid ett gott skratt när man är med henne underbar du gör en alltid glad den ungen vare sej man är arg eller ledsen!
Nu sitter jag här spikad framför datorn ett tag hehe.. ser va ja ska hitta på senare!

ha det bra alla underbara där ute pusss!



Kommentarer
Postat av: Sweet

tja tja ! äru blond nu? Najs ! ! <3

2010-08-07 @ 20:56:24
URL: http://never

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0